در غرفه سازی نمایشگاه نکات کلیدی وجود دارد که رعایت این نکات هم به سود فروشنده است و هم خریدار و فروشندگانی که بیشتر به چنین نکاتی اهمیت می دهند، مشتری بیشتری را خواهند داشت.
غرفه سازی نمایشگاه:
در نمایشگاه جهت ایجاد نظم و تمرکز بر روی فعالیت ها و افزایش رضایت مندی مشتریان غرفه سازی انجام می شود، این غرفه سازی هم به نفع مشتری و هم فروشنده است.در غرفه سازی باید مکانی جهت تبادل نظر بین مشتری و فروشنده و همچنین میزهایی جهت قرار دادن بروشورهای مرتبط با کالاها وجود داشته باشد.