غرفه سازی

مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی

غرفه سازی

مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی

آفــنداک کار خود را در زمــیــنه معماری، طراحی، اجرای دکوراســــیون داخلی و همچنین غرفه های نمایشـــــگاهی از سال 1385 آغاز نموده اســت و در ســـال 1390 با نام راهبـــــردهای نوین آفنداک در اداره ثبت اسـناد تهران به ثبت رسـیده است و در راســـــتای فعالیت های حرفه ای خود و با بهـره گیـری از توان بالای هنـری، علمـی و فنی تیم طراحی - مهندســـی دانش آموخته و آشـــــنا با دانش روز در زمینه طـراحـی و اجرا و نیز بـرخورداری از تمامــی امکانات اجرایی توانسته است فضاهای متنوع در پـروژه های تجاری، فرهنگـی، مسکونی، صنعتی و اداری و... ارائه نماید.



این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی فعالیت می کند. آفنداک تاکنون در پروژه های مختلفی حضور داشته است و با طراحی و اجرای بیش از 500 پروژه موفق، کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

فهرست خدمات شرکت آفنداک به شرح زیر اعلام می گردد:

غرفه سازی و غرفه آرایی: طراحی 3D، ساخت غرفه، اجاره و فروش ملزومات غرفه و سازه های نمایشگاهی

معماری: بازسازی بناهای فرسوده، طراحی 3D، اجرای دکوراسیون داخلی و برنامه های تلویزیونی

  • ۰
  • ۰


از آنجا که نوع دکوراسیون و طراحی داخلی غرفه نمایشگاهی شما تأثیر بسزایی در جذب مشتری و معرفی محصول شما دارد، خالی از لطف نیست که با 5 نکته طلایی در این خصوص آشنا شوید.

در انتخاب محل غرفه نمایشگاه سخت گیر باشید!
محل غرفه از طراحی غرفه مهم تر است. اگر مکان درستی برای غرفه خود انتخاب نکنید؛ هزینه های طراحی بر باد می رود! فرض کنید شما محصولی غیر خوراکی دارید و غرفه شما در کنار محصولات خوراکی باشد. بوی روغن سوخته یا هر بوی مربوط به پخت پز در غرفه شما هم می پیچد و زمان ایستادن مردم در محل غرفه شما را کوتاه تر می کند. اگر در نمایشگاه های عمومی جایی را در نظر گرفتید، حتما از فعالیت های غرفه های مجاور اطلاعات کسب کنید.
در طراحی غرفه نمایشگاهی جزئیات مهم ترند!
شاید فرم های عجیب و اغراق آمیز به نظر جذاب بیایند اما آنچه که مردم در نمایشگاه می بینند، جزئیات است. یک فرد در نمایشگاه هیچ گاه دید وسیع ندارد. در واقع آن قدر نمایشگاه ها شلوغ هستند که افراد جلوی پایشان را هم به زحمت می بینند پس به جای اینکه از معماران فرم ها عجیب بخواهید، از آن ها بخواهید روی جزئیات غرفه تمرکز کنند. دقیقا نقاط دید مشتریان را قوت ببخشید! توجه به سلسله مراتب دید انسان می تواند راه گشا در طراحی یک غرفه نمایشگاهی خاص باشد.
غرفه نمایشگاهی یک سازه موقت است!
صرف هزینه برای مصالح مقاوم و مصالح غیر بازیافتی شاید به نفعتان نباشد! به یاد داشته باشید شما از معماران پروژه می خواهید که یک سازه موقت بسازند نه ساختمان! بهتر است، از مصالح دوست دار طبیعت استفاده کنید. انتخاب نوع وسایل و ابزار مورد نیاز در انتخاب مصالح بسیار تاثیر گذار است. نمایشگاه ها محدودیت هایی برای استفاده ابزار ها تعییین می کنند.
نور پردازی در طراحی غرفه نمایشگاهی!
تمام غرفه های نمایشگاهی با استفاده از نور پردازی های شلوغ دوست دارند جلب توجه کنند. چند دقیقه با خودتان فکر کنید! برای خاص بودن بین تمام این غرفه ها شما باید چه نورپردازی انتخاب کنید؟ نورپردازی های سفید و آبی بسیار آرام بخش هستند. هدف از ساخت فضایی آرام بخش در غرفه شما، توقف بیش تر افراد است. جایی که آن ها را برای دقایقی از شلوغی اطرافشان جدا می کند.
افراد را به داخل غرفه نمایشگاهی دعوت کنید!
بهتر است برای معرفی محصول افراد را به داخل غرفه نمایشگاهی خود دعوت کنید با این کار آن ها در جایی می ایستند که خبری از برخورد ها و جملاتی مثل: "ببخشید می شود کنار بروید!" نیست. مشتریان با خیال راحت محصولات را میبینند و بیشتر از شما خرید خواهند کرد.

 

  • ۹۸/۱۱/۱۲
  • علی میرزانژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی