غرفه سازی

مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی

غرفه سازی

مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی

آفــنداک کار خود را در زمــیــنه معماری، طراحی، اجرای دکوراســــیون داخلی و همچنین غرفه های نمایشـــــگاهی از سال 1385 آغاز نموده اســت و در ســـال 1390 با نام راهبـــــردهای نوین آفنداک در اداره ثبت اسـناد تهران به ثبت رسـیده است و در راســـــتای فعالیت های حرفه ای خود و با بهـره گیـری از توان بالای هنـری، علمـی و فنی تیم طراحی - مهندســـی دانش آموخته و آشـــــنا با دانش روز در زمینه طـراحـی و اجرا و نیز بـرخورداری از تمامــی امکانات اجرایی توانسته است فضاهای متنوع در پـروژه های تجاری، فرهنگـی، مسکونی، صنعتی و اداری و... ارائه نماید.



این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی فعالیت می کند. آفنداک تاکنون در پروژه های مختلفی حضور داشته است و با طراحی و اجرای بیش از 500 پروژه موفق، کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

فهرست خدمات شرکت آفنداک به شرح زیر اعلام می گردد:

غرفه سازی و غرفه آرایی: طراحی 3D، ساخت غرفه، اجاره و فروش ملزومات غرفه و سازه های نمایشگاهی

معماری: بازسازی بناهای فرسوده، طراحی 3D، اجرای دکوراسیون داخلی و برنامه های تلویزیونی

  • ۰
  • ۰

هر غرفه‌ای در هر نمایشگاهی بنابر شرایط، سبک و دکور خاص خودش را خواهد داشت و این مورد مستلزم تأمین ملزومات نمایشگاهی مورد نیاز است. با توجه به تعدد موارد جهت تأمین و برپایی یک غرفه‌ی مناسب، پیشنهاد می‌گردد تا قبل از آغاز نمایشگاه، یک لیست از ملزومات نمایشگاهی مورد نیاز تهیه کرده و مطابق با برنامه در جهت تأمین موارد موجود در لیست، اقدام فرمایید.
مسئول تأمین ملزومات نمایشگاهی باید پس از بررسی فضای اختصاصی غرفه در نمایشگاه، نسبت به تأمین ملزومات نمایشگاهی اقدام نماید. ملزومات نمایشگاهی از طراحی دکور گرفته تا اقلام پذیرایی باید در لیست نوشته شده تا با برنامه‌ریزی دقیق، تمامی موارد مدنظر، تأمین شود. یادمان باشد غرفه‌‌ی نمایشگاهی،معرفی کننده‌ی شخصیت یک برند و یک شرکت است. پس باید برای معرفی شخصیت برند به نحو احسن،بهترین تدارکات را در نظر گرفت تا تأثیرگذاری ماندگار و فراوانی در ذهن مخاطب گذارد.اگر قصد حضور در یک نمایشگاه داخلی یا خارجی را دارید، هم اکنون یک لیست برداشته و در صورت نیاز هر یک از مواردی که در ادامه بعنوان ملزومات نمایشگاهی معرفی می‌گردند را یادداشت نمایید.
اهمیت غرفه سازی
شرکت کردن در نمایشگاه‌ها یکی از راه‌هایی است که می‌تواند موجب افزایش فروش و معرفی محصولات و خدمات به مردم شود. اما در این میان شما باید توجه داشته باشید که تعداد غرفه‌های موجود در نمایشگاه‌ها بسیار زیاد است و شما باید بتوانید غرفه‌ای بسازید که توجه مشتریان را جلب کند. برای این کار شما می‌توانید از شرکت‌هایی که در زمینه ساخت غرفه‌ها فعالیت می‌کنند و مهندسان آنان کار طراحی و ساخت غرفه را به صورت حرفه‌ای آموزش دیده‌اند کمک بگیرید. از اهمیت مسائل زیبایی شناختی در ساخت غرفه‌ها غافل نشوید چرا که زیبایی تاثیر بسیاری در جلب توجه مردم و در نهایت معرفی صحیح محصولات شما دارد.
لوازم برای ساخت غرفه
برای ساخت غرفه‌ها در تمامی نمایشگاه‌ها اصول و قوانینی وجود دارد که شما حتما باید آنها را رعایت کنید. به صورت خلاصه می‌توان گفت که تمامی این قوانین از شما می‌خواهند که به محل برپایی غرفه آسیب نرسانید و مزاحمت برای سایرین ایجاد نکنید. شما می‌توانید از غرفه‌های مدولار و پیش ساخته برای نمایشگاه‌ها خود استفاده کنید. در ساخت غرفه شما به وسایل بسیاری نیاز دارید که باید با توجه به مسائل بصری و مبانی زیبایی شناختی آنها را در کنار هم قرار دهید. این لوازم برای ساخت غرفه عبارتند از: پاپ آپ، کفپوش یا پارکت، پس‌ تر و نشانگر محل غرفه، نورپردازی و ویترین محصولات. ما در ادامه به بررسی نکات مهم در رابطه با تمامی این موارد خواهیم پرداخت و شما را با تمامی مواردی که برای ساخت غرفه نیاز دارید آشنا می‌کنیم.
وسایل ایمنی در ساخت غرفه
در آیین نامه نمایشگاه‌ها برای ساخت غرفه به رعایت نکات ایمنی توجه بسیاری شده است و از شما خواسته شده که لوازم پر خطر را دور از دسترس بازدید کنندگان قرار دهید. در غرفه خود لوازم و وسایل مورد نیاز برای اطفا حریق را فراموش نکنید و سیم‌های برق را سر راه‌ ها قرار ندهید و تمامی وسایل برقی را که نیازی به استفاده از آنها ندارید دور از دسترس قرار دهید تا هرگونه خطر و آسیب احتمالی را از خود و غرفه‌ دور کرده باشید.
پاپ آپ در  نمایشگاه
حتما متوجه شده‌اید که بسیاری از غرفه‌ها بیشتر از سایرین به چشم می‌آیند و تمامی بازدید کنندگان حتما سری به این غرفه‌ها می‌زنند، پاپ آپ ها از مهمترین دلایل جذب مشتری برای غرفه شما هستند. پاپ آپ به تصاویر و پستر های موجود در پس زمینه دیوار غرفه گفته می شود. به عبارت دیگر پاپ آپ به معنای بک گراند و پشت صحنه می‌باشد. اگر قصد برگزاری یک سخنرانی در غرفه شما باشد پاپ آپ ها بهترین گزینه هستند. در انتخاب پاپ آپ باید توجه بسیاری اتخاذ کنید، چرا که با انتخاب یک طرح مناسب می‌توانید توجه بیشتری را برای غرفه خود جلب کنید. در ساخت غرفه ۴ نوع پاپ آپ با سایزهای متفاوت وجود دارد که شما باید با توجه به نوع کالا، فضای غرفه، میزان بودجه و فضایی که قصد نصب پاپ آپ را در آن دارید این وسیله را برای ساخت غرفه سفارش دهید.

سایر تجهیزات مورد نیاز برای ساخت غرفه
حال به بررسی انواع لوازم مورد نیاز برای ساخت غرفه می‌پردازیم تا اگر قصد داشتید غرفه را بدون کمک گرفتن از شرکت‌های متخصص طراحی کنید با این کار آشنایی داشته باشید.
روشنایی: از مهمترین مسائل در طراحی و ساخت غرفه می‌توان به روشنایی و نورپردازی اشاره کرد. شما با کمک نورپردازی صحیح می‌توانید توجه مخاطبین را به هر چیزی که می‌خواهید جلب کنید. از انواع وسایل روشنایی می‌توان به لامپ‌های ال ای دی و رشته‌ای و لیزری اشاره کرد که هرکدام از این وسایل ویژگی‌های خود را دارند و باز هم شما باید با در نظر گرفتن مواردی که در رابطه با پاپ آپ ها گفته شود نوع روشنایی خود را نیز انتخاب کنید.
کانتر: اگر در ورودی غرفه یک فرد راهنما می‌ایستد و یا اگر صندوق در جلوی درب خروجی است حتما باید به طراحی کانتر نیز توجه کنید و کانتر و میز فروشی را انتخاب کنید که با تم و وسایل موجود در غرفه همخوانی داشته باشد.
استند و درب‌های ورودی و خروجی: استند ها وسایلی هستند که در جلوی در و برای معرفی فعالیت غرفه قرار داده می‌شوند. شما می‌توانید با تهیه این استندها از ازدحام در غرفه‌ جلوگیری کنید. البته از اهمیت سهولت ورود و خروج مردم در غرفه‌ غافل نشود و به دیزاین درهای ورودی و خروجی اهمیت دهید تا غرفه‌ شما همواره در مرکز توجه باشد.

 

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • علی میرزانژاد

نظرات (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • مطلب جالبی بود

    مساله پاپ آپ و همینطور دکور خود غرفه خیلی تو جذب بازدیدکننده ها تاثیر داره و اینو به وضوح میشه تو نمایشگاه کتاب و یا رسانه دید.

    محصول جدید ما اضافه شد

    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید:

    مشاهده قیمت و خرید انگشتر طلای نگین دار کد 551

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی